Kalas...

Gårdagens lilla överraskning, var att vi skulle fira Linda som fyllde år i Måndags :o)



Hon fick några presenter och givetvis sjöng vi också för henne...



Vi var hemma hos Sirpa, och hade jättetrevligt...
Vi spelade spel och skrattade så vi höll på att kikna :D


Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ......................................................................

Tyvärr så har ju allt roligt också ett slut...
...och för mig blev det en ganska tidig sorti...pga migrän :o(

Det var bara att pallra sig hemåt, få i sig lite mat och tablett för att sedan försöka sova bort skiten...
Lyckligtvis kunde jag somna, men när jag vaknade idag, så hade jag fortfarande migrän, och den har nu hållit i sig hela dagen :o(
Inte kul!!!
Men men...Det går nog över snart :o)

Imorgon bär det av på turné igen.
Vi spelar i Bräcke på Fredag och Strömsund på Lördag, innan vi drar till Stena Saga...
...båten som går mellan Oslo & Danmark...
Där blir vi i 7 dagar...
Får inte glömma att packa Postafen...Min bästa vän till sjöss ;o)

Nu ska jag försöka vila bort min oönskade besökare...
Vi hörs igen.
Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0