Konstigt väder...

Vaknade och var pigg kl 10 :o)
Jag diskade och städade innan jag drog mig ner till stan.

Det var plusgrader...och det regnade...
Nu när jag kommit hem är det fortfarande plusgrader, men nu snöar det...igen!!!
Nu får vädergudarna ge sig... JAG VILL HA VÅR!!!

Min lilla pärla (volvo 360 GL -87) måste få komma ur sitt vinteride...
Hon har fått stå hela vintern pga av att jag var iväg på turné när första snön kom, så jag ides aldrig byta till vinterdäck.
Jag har promenerat istället :o)
Det är både nyttigt och billigt :D

Men nu är det dax att rå om henne lite...
På Fredag blir det en bilfixar dag.
Hon ska besiktas i slutet på Mars...


Pärlan med sin fina vita vintermössa ;o)

Jag var iallafall på stan, och fick gjort lite ärenden, tillsammans med Johan.

Vi gick förbi Wedins och fick se att dom hade ganska mycket skor på REA...
Eftersom jag brås litegrann på min mor ;o) så har jag också blivit mer och mer skointresserad :D
Min mamma älskar skor!
Och det tror jag att jag också gör nu för tiden :D 

Självklart hittade jag ett par som jag inte kunde låta bli att köpa...


249 kr Wedins

Efteråt fikade vi på Café Charm...
En kompis smög upp bakom mig och skrämde mig så jag höll på att sätta smörgåsen i halsen!!!
Gud vad rädd jag blev :D
Jag väntade mig inget sånt eftersom jag inte känner så mycket folk här i Sundsvall :D

Innan det sedan bar hemåt, passade vi på att sola lite...
Måste ju börja grunda nångång...
Våren är ju påväg...Eller???

Ja ja...Nu ska jag äta lite middag.
Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0