Besök från förr, lunch och kopiering...

Igår fick jag besök av en gammal skolkamrat som jag inte har träffat på 11 år!!!


Martin & jag

Vi hade en jättetrevlig kväll.
Satt och pratade gamla minnen till småtimmarna :o)
Skitkul att träffa dig igen Martin :o)

Idag kom min manager Ingela Öhlén från BIWA Records och hämtade mig strax före 13.00.
Vi skulle iväg och käka lunch på tu man hand...
Mysigt :o)
Tack Ingela!

Sen åkte jag och Johan hem till mig för att äntligen få gjort det vi planerat VÄLDIGT länge...
Kopiera inspelningen av Dansbandskampen :D
Nu har jag äntligen en egen kopia :o)
Tack Johan!!!

Nu ska jag förbereda mig inför en iten överraskning...
Tyvärr kan jag inte säga nåt mer, eftersom man aldrig vet vem som läser bloggen ;o)
Men ni får höra om det imorgon :o)

Ha en supertrevlig Onsdag mina vänner.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0