Schlagerfest :o)

Vilken trevlig kväll det blev igår :o)

Strax före 20.00 samlades vi några stycken hemma hos min kompis Camilla för att se
finalen av melodifestivalen...
Det stod uppdukat snacks och en massa värmeljus var tända...
Jättemysigt :o)


Jag & Camilla


Koncentrerade ;D

Det blev ganska stimmigt, när man är 10 personer som tycker och tänker ;D
Vissa tyckte att Måns, Agnes eller Alcazar skulle vinna...
Nån hoppades tom på Ugglas!!!???


Jag & Ronny tyckte däremot att Malena Ernman var riktigt bra.
Annorlunda, men ändå schlager...och pampig.

Kul att man nångång lyckas tippa (eller åtminstone hålla på...)  rätt låt ;D

Efteråt drog vi ner på stan...
Party party ;o)



Tack brudar för en jättetrevlig kväll :o)

Nu inväntar jag Johan & Pia...
Vi ska se reprisen som börjar nu 19.20 på SvT24...
Så för mig blir det Schlagerfest idag åxå ;D

Pyzz pyzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0