Trevligt :o) Trist :o( Schlagerfest ;o)

Det blev Aveny och dans till Perikles i Torsdags :o)

På Fredag bar det iväg uppåt...
Vi skulle spela på Äpplet i Umeå.
Det blev en riktigt trevlig kväll :o)

Synd bara att folk måste dra redan vid 01 pga att sista bussen går då :o(
Det är alltid trist när folk måste ha bråttom hem...
Det är ju som roligare att spela om alla är kvar till slutet.
Men det är klart... Det är billigare att ta bussen, än tex taxi...

Kl 02.45 var vi påväg hemåt igen...

Vi skulle egentligen ha spelat i Kiruna idag den 14de, men den spelningen blev tyvärr inställd :o(
Pga Rautas premiären...
Kirunaborna drar man ur huse då, så det var ingen idé att köra dans.
Synd när det blir så.
Jag hade ju såklart sett fram emot att få komma hem till min familj också...men det fick jag ju inte :o(

Med så kort varsel, så fick vi inte  in någon annan spelning heller :o(
Så nu har jag precis kommit hem till Sundsvall.

Solen skiner, och på min balkong är det nästan 16 grader varmt!!!
Härligt!!!

Nu ska jag ta en snabbstädning, och sedan göra mig iordning inför schlagerfest hos min kompis Camilla :o)
Men nu ska jag först och främst äta det som blev kvar av tacosen...Mmmmmm

Ha en bra schlagerda´ ;o)
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0