Vin, karaoke, sol & dans...

Efter att ha sträck kollat hela första säsongen av "Vänner", plockade min kompis Johan upp mig.
Vi skulle till Grolls igen, för att se om dom hade fått in deras skoleverans som jag väntar på...
Men nej :o(
Det hade inte kommit in några nya promenadskor ännu... Suck!

Men det gör inte så mycket egentligen...
Bara jag har fått köpt dom innan den 1 april, då jag ska börja promenera på allvar :o)

Vi åkte och handlade mat, och tog sen en fika på stan.

När jag kom hem plockade jag undan lite, innan jag satte mig till ro med ett glas vin.
Men det blev inget tv tittande...
Telefonen gick varm!

23.15 kom Johan och plockade upp mig med taxi, och vi for till stan.
Det var mycket folk och vi fick en skitkul kväll!...som avslutades med en kort visit på en efterfest :D

Jag var så hungrig, så jag var tvungen att åka hem för att äta :D

Mätt och belåten, somnade jag som ett litet barn...

När jag vaknade sken solen :o)
Äntligen!
Jag tog en liten promenad och njöt av det fina vädret...

Sen blev det tacos... Mmmmmm :o)

Nu sitter jag och funderar om jag ska gå på Aveny för att dansa till Perikles ikväll... Hmmm
Vi får se vad som händer.

Tills vidare...
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0