Våfflor, Solning, promenad & "gammalt" besök...

Jag ringde och väckte Camilla vid 13 tiden idag...
Hon hade jobbat natt, och skrivit att meddelande om fika på stan, innan hon lagt sig på morgonen :o)

Vi träffades på vägen till stan, och styrde våra appostlahästar mot Café Charm...
Där blev det våfflor med sylt, grädde, sirap och banan...!
Och det var supergott ;o)

Sen strosade vi runt lite grann och köpte lite småskrot som man behöver som tjej ;D

När vi sa hej då för dagen, gick jag iväg för att sola lite.
Skönt :o)

Sen passade jag på att gå förbi Johan på hans jobb, en lite sväng, innan jag tog en skön promenad hem...

Nu har jag precis ätit middag...
Hemlagad viktväktar pizza...
Mmmm...Riktigt gott!

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få besök av en kille som gick i min pararellklass på högstadiet.
Det ska bli jättekul!

Så vi får höras igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0