Vilken gala!!!

Vi spelade på Vårdansgalan i Härnösand på Parkaden igår, tillsammans med Sannex & Zlips.
Vilken kväll det blev!

När 3 orkestrar ska in på samma scen, så får man vara på plats ganska tidigt.
Vi var där 14.30 och då var Zlips redan på plats...Sannex kom strax efter oss.
Kl 17 var dock alla soundcheckade och redo för middag.

Parkaden hade dukat upp en tacobuffé som vi fick avnjuta.

Taco är galet gott :D

...och utav 13 personer, så var det nästan ingen av oss som åt tacos likadant :D
Några rullade dom. Nån annan åt det upplagt som pizza. Andra vek ihop dom...Lite kul att se faktiskt :D
Själv rekommenderar jag banan till tacos...prova nästa gång! Gott gott!!!

Mätt och belåten, fick jag sätta mig i en stol, för att få massage av managern...
Jag måste ha sovit på nåt konstigt sätt, för jag hade fått nackspärr :s
Inte kul när man ska stå på scen, och dessutom under en gala kväll, när man själv får tillfälle att dansa!

Men efter 1 timmes massage, släppte det litegrann iallafall, så jag kunde röra på huvudet...Skönt.
Tack Ingela :o)

Och tack även till Tomas, en av kvällens arrangörer, som kom ihåg att jag varken dricker kaffe eller te :o)



Sen var det time att göra sig i ordning.

Sannex var först ut.
Det var mycket folk redan från början.
Sen var det våran tur.
Då var det redan 600-700 personer i lokalen...Nice :o)
När det var dax för Zlips att kliva på scenen, var det redan kokhett inne i lokalen :D
Det var otroligt varmt!
Och det blev ju inte svalare att dansa :D
Och dansa det gjorde jag!!!
Hela kvällen!
ja...förutom när vi själva spelade såklart ;o)

Det blev en fantastisk kväll...som avslutades med lite nattvickning när alla dansare gått hem...


Japp...varmkorv med bröd ;o)

Tack till arrangörerna, alla 1100 i publiken, Sannex & Zlips!!!
På återseende.
Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: karin/dansare

Tack för Er spelning i Härnösand! Kul kombination av band, då jag mest har lyssnat till Zlips. Kul att se musiker är ute och roar sig på golvet...

Hoppas nackspärren släpper.

Lycka till med era spelningar!

2009-03-11 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0