34 låtar på 12 timmar...

Ja nog blev det rep in på småtimmarna alltid...
Kl 06.00 kom vi i säng!!!

Men redan kl 11.20 ringer min manager (fy skäms ;o) och väcker mig ;D
Vi hade fått en förfrågan om vi kunde ta en extra spelning på Aveny i Sundsvall imorgon Torsdag, och självklart tackade vi ja, eftersom man inte tackar nej till ett jobb...
Fast man precis varit på turné i 10 dagar och är trött och hes ;o)
Vi har ju trots allt ledigt hela helgen, så det går ju bra...
Det ska faktiskt bli SÅÅÅÅÅ skönt!!!

Vi körde igång och repade igen kl 13 när vi vaknat till liv, och har precis avslutat.
Det känns som att det får räcka nu ;D
Vi har repat, kollat ut tonarter, gått igenom stämmor och, för skoj skull, spelat in 34 låtar... på 12 timmar...
Det är väl ändå ganska bra jobbat...
Vi känner oss riktigt duktiga :o)

På tal om något helt annat...
Jag fick ett sms av en väninna idag.
När jag läst första meningen var jag helt säker på att hon hade skickat fel!!!

Det stod:
"Jag ligger här i min säng och tänker på natten som varit.
Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig.
Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.
Det som hände mellan oss i natt, finns i mina tankar.
Du la dig på min nakna kropp..."

Här började jag känna att jag kanske inte skulle läsa längre...
Det var ju uppenbarligen inte skrivet till mig :D
Men min nyfikenhet tog över och jag läste vidare:

"Hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning.
Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på min nakna kropp.
Nu i natt väntar jag på dig, klarvaken och förberedd...
Satans myggjävel!!!"



Ha ha :D
Skitkul!!!

Nu ska jag packa ihop mina grejer.
Johan kommer hit till Iggesund och hämtar mig om ett litet tag.
Det blir härligt att få komma hem nu efter 10 dagar på turné...
Det blir myspys ;o)

Imorgon blir det sovmorgon, så man orkar med spelningen.

Ha en underbar kväll.
Det ska jag ha :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit.. det var inte dåligt inrepat... önskar vi hade samma fart... det har liksom stannat av....:)

2009-05-07 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0