Chill kväll...

Ja det blev verkligen en lika härlig kväll som dag :o)
En chill kväll som hette duga...

Vi körde till Årsunda, där Jouni bor, och parkerade bussen vid stranden...



Ett snabbt besök på macken, för inhandling av grillkorv, falukorv, ketchup och senap, sen tillbaka till stranden...


Där stod värsta klätterträdet, så jag kunde bara inte låta bli ;D


Jag spejade ut över vattnet...


Vilken utsikt!!!


Krister & jag (ok...mest jag ;o) busade lite grann ;D


Allt bus tok knäcken på mig, så jag la mig ner och vilade en stund...


... och då fick jag ork till att posera lite ;o)


En ensam flaskpost hade flutit upp på stranden...

Sakta men säkert började det att skymma, så vi gjorde upp en eld och fixade ihop en härlig grillkväll...
Vi njöt av elden, vattnet, maten och lugnet tills veden tog slut strax före midnatt...



Ännu en helt fantastisk "on the road" upplevelse :o)

Nu ska jag ta mina trötta ögon, och min fullständigt nöjda själ, och krypa till kojs...
Så...
Natti natti och
pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0