Försenad leverans...

Visst är det väl grymt irriterande när man beställer något i god tid, för att vara säker på att det ska levereras senast ett visst datum!!??

Jag har idag mailat ett företag, som gjort att jag får fira min vän, utan present!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Mailet löd:

Jag är grymt besviken på att jag inte har fått min order ännu...
Som ni ser nedan så gjorde jag ordern Måndag den 27/4 kl 21.28.  
Lite längre ner står det skrivet:
"Din order med bilder kommer att levereras inom de närmaste dagarna. Andra produkter levereras inom en vecka."

Det betyder att jag skulle ha haft min leverans senast Tisdag den 5/5.
Jag har fortfarande inte fått nån leverans!!!  

Beställningen gjorde jag den 27/4 för att vara absolut säker på att få detta levererat senast Fredag den 8 maj, för att min bästa vän fyller år idag Lördag den 9 maj...
Men tack vare att ni inte hållt era leveranslöften, så får jag nu gå och fira min vän UTAN PRESENT!!!
Riktigt riktigt dåligt, eftersom jag beställde i god tid. Få se vad ni kan erbjuda som kompensation!?

Jag är lite mesig när det gäller att säga ifrån och påpeka om nåt är galet, men nu blev jag faktiskt riktigt arg!
Nu kommer min vän nämligen inte att få sin present förrän tidigast måndag den 18/5...
Vi drar ju iväg på turné igen nu på måndag, och kommer inte hem innan dess :o(

Ja ja...Vad kan man egentligen göra mer än att vänta?

Nu ska jag iallafall börja städa här hemma, i väntan på att molnen ska skingras på himlen...
Sen blir det nog lite grillning :o)

Ha en underbar Lördag.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0