Gulliga fans...

Kan man bli annat än lycklig när fans visar sin uppskattning...
Svar nej :o)

Nu när vi spelade på Birka Paradise 090511-15 så dök en kille upp som heter Kristian Blomberg.


Jag & Kristian...

Han hade med sig ett paket till mig... en försenad födelsedagspresent.
I paketet låg en DVD:


ELVIS - The King of Rock´n´Roll

Jag måste erkänna att jag, bara några få gånger, sett små klipp på tv, av Elvis framträdanden, så det var faktsikt riktigt kul att se denna DVD med hans största hits.
Riktigt, riktigt bra!!!
Tack snälla Kristian :o)

Dagen efter fick jag en ros utav Urban från Hudiksvall + en stoooooor kram och en ännu större puss på kinden ;D
Tack även till dig Urban :o)

I går fick jag ett meddelande där det stod:

Godkväll Lillan.
Har glömt att skriva till dig och tacka för den otroligt fina spelningen ni gjorde i Kristienahmn på folkets hus...
Man blir så rörd och tagen över ditt sätt att sjunga med sådan djup varm inlevelse i rösten.
Du har en av de finaste sångröster jag hört.
På min egna blogg om du scrollar ner så har jag skrivit om danskvällen samt lagt ut lite bilder
www.wolfmicke.blogg.se
Sköt om dig och hälsa de övriga
Kram från Mikael..

Jag gick självklart in på hans blogg och läste hans inlägg...
Aldrig tidigare har jag fått så mycket beröm av en och samma person!
Jag blev otroligt rörd av det han skrev och tårarna rann på mina kinder...

Här nedan kan ni följa länken till Mickes sida, och läsa hela inlägget:

http://wolfmicke.blogg.se/2009/may/danskvall-till-martinez-folkets-hus-kristineh.html

Tusen, tusen tack Micke för dom fina komplimangerna ;o)

Och tack även till alla som kommer och förgyller våra kvällar i vårt avlånga land!
Vi ses ute i vimmlet :o)

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Nina Fyhr

Hej Lillan, det var verkligen trevligt att höra även för mig att Mikael hade en så bra kväll här hos oss. Hoppas verkligen att vi kan göra om det nästa år.

Kram Nina

2009-05-23 @ 18:41:52
URL: http://ninasdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0