Jag saknar ord...

Då lämnar vi Kristinehamn efter en mycket trevlig danskväll...

Man känner sig alltid så välkommen till Nina och gänget :o)
Varmt mottagande, god mat och kanonpublik!

I slutet av kvällen brast det för mig...
På ett positivt sätt ;o)
Jag sjöng våran egen "Jag saknar ord" och känslorna blev för starka...
Jag kunde helt enkelt inte hålla tårarna tillbaka.

Låten betyder väldigt mycket för mig, eftersom det var den låten som jag fick spela in först av alla, till våran Collage CD, precis när jag kom tillbaka till Martinez efter mitt uppehåll...

Texten beskriver så klockrent vad jag känt och känner för mitt gäng...Mina Martinezgrabbar ;o)
Klicka på länken nedan, och lyssna.
Men för att ni ska förstå vad jag känner, så tänk att jag sjunger om Martinez istället för orden "du" & "dig"

http://youtube.com/watch?v=xkEVoNX94KI&feature=channel_page

Visst har jag starka känslor på scen, varje kväll...men det här var första gången som det inte gick att stoppa ;o)

Nu ska vi iallafall göra kväll, och hoppas på att det blir finväder imorgon...
Vi har nämligen planerat att vi ska hitta något mysigt ställe där vi kan grilla och ha det gott heeeeeeela dagen imorgon :o)
Vi är spellediga, men tänker passa på att repa in några trubadurlåtar, eftersom vi lovat att köra ett litet after work gig i Motala om ett tag.

På Söndag ska vi till Gävle, och på Måndag gästar vi Viking Cinderella.
Så det blir skönt med en liten "vilodag" imorgon :o)

Natti natt och
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0