Fridag m. grillning, sol & rep...

Vi kom i säng vid 04.30 i morse.
Döm av min förvåning, när jag vaknade kl 08.28 och kände mig superpigg!!!
Jag kunde inte somna om...
Himlen var klarblå och solen sken...

Jag började planera vad vi skulle behöva ha med oss idag, då vi bestämt att vi skulle leta upp någon fin rastplats, där vi kunde grilla och repa in lite trubadurlåtar...
Jag packade ihop det vi hade, och satt sedan och väntade på att grabbarna skulle vakna.
10.00 började dom röra på sig...
Vi tog en lätt frukost på Statoil och inhandlade sedan mat och andra nödvändigheter på Ica Maxi vid EuroStop i Örebro.
Jives orkester parkerade precis bredvid oss, så vi hann surra lite skit innan vi drog iväg.

Strax innan Västerås stannade vi till på Råby rastplats.
Det fick bli våran "oas" för dagen ;o)

Och vilken dag vi har haft!!!
Heeeeeeelt underbar :o)
Kolla bara:


Jag känner lugnet... Likaså Jouni & Krister i bakgrunden :o)


Denna vita kropp är i stort behov av sol, så jag passade på, i väntan på den perfekta grillglöden ;D


Här var det grillat!!! Muuuuuuuuuuuums ;o) Årets första sommar grillning!


"Får man ha det så här mysigt på jobbet?" ;o)


Danne & fotografen Daniel njöt också såklart ;o)


Don´t try this at home ;D


Vi repade in några trubadurlåtar som vi ska köra lite senare i sommar...
på en after work i Motala.

Nu har vi precis packat ihop oss och sitter i bussen på väg mot Gävle...
Vi spelar på Estraden i morgon kväll :o)

Resten av den här härliga dagen blir det bara chillning... Ev på en camping... Vi får se vad som händer :o)

Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0