Långpromenad, mat och solning...

Det känns i kropp och själ att vi har varit på turné i 10 dagar!
Men jag trotsade känslan, och tog mig ut på långpromenad :o)

Det var inte så varmt, men det var skönt...
Och vackert!



Det blåste friskt i hamnen...



Jag promenerade ut till Korsta där en kompis bor, och sjönk ner i hans soffa en stund, medans jag bäljade i mig 1 liter vatten :D

Jag hakade på till hans jobb och passade på att få i mig en nyttig och god lunch :o)
Jag trodde att jag skulle få tillbaka lite energi av det, men ack så fel jag hade!!!
Tvärtom, så gick alla mina säkringar ;D
Men jag lyckades pallra mig till solariet, och där passade jag på att ta en liten power nap...
Det hjälpte inte :D

Hem var jag ju iallafall tvungen att ta mig, så det var bara att knalla på.

Nu sitter jag, helt slut, i soffan och känner att "Åh vad skönt det är att vara ledig idag"
Det blir nog en tidig kväll för mig...

Hoppas däremot på finväder imorgon, för isf blir det grillat i goda vänners lag :o)

Ha en skön kväll...
DET ska jag ha ;o)

Hejja Sverige!!!

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0