Nödvändig vila...

Spelningen i Ullatti blev helt fantastisk.
Många bekanta dök upp, och det blev en jättetrevlig kväll.

Efter dryga 70 mil, var jag hemma kring 14.00 på Söndagen.
Det var fint väder, och jag hade tänkt ta en filt och sätta mig på gräsmattan och bara njuta...
Men eftersom jag inte la mig förrän kvart i 9 på morgonen (jag höll chaufförerna sällskap) så var jag, efter bara 3 timmars sömn, ganska så trött... Så jag var tvungen att lägga mig en stund.
Trist när man inte orkar gå ut när det är så fint väder :o(

På kvällen kom Johan, Daniel och Magnus på besök.
Vi spelade Yatzy och hade det riktigt kul :o)

Idag har jag också känt mig helt slut, och har inte gjort nåt...
En snabbsväng till Coop Extra blev det iallafall.
Jag var bara tvungen att ta en repris på den goda efterrätten som vi åt under våran relax dag i Kalix :o)
Finns det nåt godare än färska bär?!!
I don´t think so...
Det var inga små bär jag fick tag på heller:


Mega stor jordgubbe...


Jätte stort blåbär..

Nu har jag spenderat hela kvällen framför tvn, och ska nog fortsätta med det ett tag till...
CSI NY och Cold case får avsluta denna kväll.

Imorgon hoppas jag på fint väder igen, så jag får chansen att njuta av solen 1 dag, innan vi åker på nästa turné :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0