Relax i Kalix..

Yes!!!
Jag lyckades!!!
Mamma och pappa kom till dansen i Sangis igår...
Ohhhh vad glad jag blev :o)

Vi hade en jättefin dag i Sangis.
Jounis svärmor bjöd på god mat och världens godaste äppelkaka :p
Att mamma och pappa beslöt sig för att komma, gjorde kvällen fulländad.
Paff blev jag när min morbror och hans tjej också dök upp :o)
Det blev en mycket trevlig kväll.

I morse ringde väckarklockan 09.00.
Vi höll tummarna på att det skulle bli fint väder, då vi skulle vara lediga hela dagen.
Dannes mamma och hennes gubbe har stuga strax utanför Kalix, så vi tänkte åka dit.
Men först följde jag med mamma och pappa till min morbror och hälsade på.
Sen passade vi på att gå på stan en sväng...
Bla på Chili, där det blev inhandlat lite nya kläder ;o)
(Bild kommer)

Sen sa vi hej då, och familjen drog vidare.
Danne och Krister plockade upp mig och vi for på Coop för att handla grillmat.
Jouni blev kvar hos svärmor.

Men vilken dag vi har haft!!!
Jag tror att jag låter bilderna tala för sig själva:














Danne med ett megastort björnbär..


Jag med en ännu större jordgubbe...


Krister njöt ;D


Flera gånger dök en hare upp... Nyfiken i en strut :o)









Nu kommer vi att sova riktigt riktigt gott tror jag ;o)
Natti natt och
Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Boella

Och när ni äntligen är däruppe är jag längst härnere. I Blekinge, alltså. Ja, ja, vi ses väl nån gång ändå...

2009-05-23 @ 01:47:48
URL: http://boellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0