Shoppoholic...

Vilken dag jag har haft :o)

Jag blev väckt... Av en geting, som flög i mitt ansikte!!!
Man kan säga att jag flög upp ur sängen, med en puls på 190 :D
Men det var bra, för annars hade jag nog legat och dragit mig för att stiga upp ;o)
Nu vart jag klarvaken...direkt ;D

Solen sken och jag kände mig energisk...
Jag hade fått lön, och det känns ju alltid bra ;o)

Jag ringde Camilla och frågade om hon ville följa med ut till Birsta på lite lunch och shopping...
Det ville hon såklart :o)

Och vilken shopping runda det blev!
Life, Panduro, Kicks, Rusta, Jysk och plantagen...

 
Camilla med sina påsar...


...och jag med allt mitt :D

Trots att solen gått i moln, kunde jag äntligen få ordning på min balkong :o)
 

Före...


Efter :o)


Före...


Efter :o)


Me like :o)

Nu sitter jag och Johan, som kom på besök, och ska glo lite på tv innan Danne (el chefe) kommer och hämtar mig vid midnatt...
11 dagars turné hägrar.

Ha det gott så hörs vi.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0