Uppfriskande dag...

Ett glas värmande buljong fick bli min frunch idag :o)
Efter det så drog jag ut på en powerwalk som tog dryga timmen...
Härligt!

Väl hemma slängde jag mig in i duschen, för att göra mig klar för en liten extra promenad ner till stan, där jag skulle träffa Camilla och Sirpa för en fika.
Jag var där i god tid, och satt på torget och njöt ett tag innan dom dök upp.

Fika kändes inte längre så intressant, då jag började känna mig hungrig.
Tjejerna gick med på att gå till Restaurang Saffran istället och njuta av underbara Tapas :o)
Mmmmmmm...
Min absoluta favorit!!!
Gott gott gooooooooooooooooooooooooooooooooooott ;D

Efteråt var vi både mätta och belåtna.
Camilla tackade för sig, och gick hem en sväng, innan hon skulle iväg på natt jobb.
Jag och Sirpa gick och hälsade på Johan på hans jobb.

Linda och Pernilla ringde och ville komma och hälsa på mig en sväng, så Sirpa gick hem, och jag blev hämtad.
Vi åkte hem till mig och satt och pratade, tittade på massa foton och skrattade gott en stund :o)

Vid 22.30 for dom iväg, och jag satte mig framför tvn...
Fullkomligt supernöjd med dagen.
Det är helt underbart med vänner ;o)

Natti natt och
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0