Känner mig duktig :o)

Jag kan inte annat än att vara supernöjd med hela gårdagen.
Vaknade tidigt, fylld av ny energi.
Tvättade kläder, städade, diskade & packade väskan inför turnén.

Sen plockade jag upp Johan och åkte till Rusta i Birsta, där jag skulle köpa mig en grill.
Efter det handlade vi mat inför ... Ja precis... Grillningen :o)

Väl hemma igen insåg jag att "middagen" skulle få dröja en aning...
Det var inte få delar som vi skulle knåpa ihop, innan det överhuvudtaget skulle se ut som en grill :D



Det var bara att sätta igång...
Tur att vi var två ;D





Tillslut fick vi ihop den... Nästan...
Såklart fanns det ett fel i paketet.
Istället för 2 olika gallerhållare, hade jag fått 2 likadana.
Grrrrrrrrrrrr!!!
Det får jag fixa nästa måndag, när jag kommer hem igen.
Grillen blev iallafall grillbar :o)

Mona dök upp precis när vi var färdiga, och då tog vi vårat pick och pack, gick över gatan, satte igång grillen och hade det supermysigt hela kvällen :o)




Johan & Mona...

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Mona, Johan och Daniel har hälsat på.
Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg mot Stockholm och Birka Paradise, där vi spelar Måndag - Fredag :o)
Häng me ;o)
Skepp och hoj!!!

Ha det gott så hörs vi snart igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0