1a advent...

Det är ju helt otroligt vad tiden går fort!!!
Nyss var jag utomlands (i september) och nu är det snart julafton :D

Helgens turné har gått jättebra...
Älvsbyn och Piteå blev 2 riktigt bra kvällar :o)

Idag, Söndag kom jag hem vid 14 tiden.
Jag gick igenom förrådet för att se vad jag hade i julpynt...
Det visade sig vara användbara grejer, även för i år ;o)
Ganska snabbt hade jag fått upp det som fanns, på sin plats.
Några nya ting var iallafall nödvändiga att införskaffa, så jag åkte ut till Birsta City.

Och vad besviken jag blev :o(
Antingen så har folk handlat som galningar inför 1a advent, eller så finns det bara inte nå fina grejer nu för tiden...
Jag fick åka till flera ställen för att hitta det jag sökte, och ändå hittade jag inte det.
Men det jag hittade får duga ;p

Väl hemma igen så gjorde jag det sista av julpyntningen.
Nu är det bara några små detaljer som saknas, men det kommer nog att lösa sig ;D








Tavlan målade jag för att ha något som matchar duken :o)
Likadant ängel-motiv...

Nu sitter jag och myser med tända ljus, och väntar på att Johan ska komma och dricka lite glögg och äta pepparkakor :o)

Glad 1a advent till er alla!

Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Anna B

Va söt den var tavlan =)

2009-12-04 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0