Regn, sol, sushi och fondue...

Jiiiiihooooo!!!
När jag vaknade på Onsdagen så mådde jag mycket mycket bättre :o)
Jag klev upp och duschade, gjorde mig i ordning och fikade lite...
Lägenheten fick sig en liten städning, och på eftermiddagen kom Linda Ö förbi.
Vi drog ner på stan och uträttade lite ärenden, trots spöregn...

På kvällen fick jag besök av Johan och det blev yatzy för hela slanten :o)

Solen väckte mig på Torsdagen, och jag blev alldeles lycklig :o)
Jag hoppade upp ur sängen, klädde på mig och ställde mig på balkongen...
Helt underbart!!!
Jag passade på att städa undan min rosa balkong, och gjorde den redo för vintern.
När Linda Ö kom, bestämde vi oss för att hämta hem lite sushi :o)
Det är ju bara sååååååå gott!!!
Speciellt på:
http://www.seastreetsushibar.se/sundsvall/main.html



Det var första gången som Linda åt sushi...
Hon försökte äta mid pinnarna, men det gick inte så bra, så det blev en kombination mellan pinnar, gaffel och händerna = Kladdigt ;D

Mätta och belåtna mös vi ner oss i soffan och kollade på lite film.
Det var lika bra, eftersom solen gått ner ;D

På kvällen samlades vi tjejer för att gå på jazz och fondue kväll...
Fondue är något som jag aldrig har ätit.
Det var supergott, och vi hade det hur mysigt som helst :o)

Camilla, Sirpa, Jag, Linda Ö och Pernilla...
Mona var tyvärr tvungen att jobba :o(
Men jag lovar att vi åt nog för henne också ;D


Jonas och Karin stod för härlig musik och sång...

22.30 tackade vi för oss, och Jouni plockade upp mig påväg mot Härnösand...
Det var dax att åka iväg på turné igen.
Älvsbyn och Piteå stod på schemat...

Pyzz pyzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0