Halloween...

En av mina absoluta favorithelger på året är Halloween...
Jag älskar att klä ut mig och gå på olika temafester, men helst av allt ordnar jag dom också ;o)
Tyvärr så jobbar jag ju varenda helg, och i år var det inget undantag.
Därför bjöd jag in några vänner på Halloweenfest hemma hos mig på Söndagskvällen.
Så när jag vaknade hemma på Söndag, pyntade jag såklart :o)
Underhållningen var bokad, snacksen var köpt och kostymen var framtagen...





Dessvärre så kunde inte så många som jag hoppats på, komma på festen :o(
Nån låg sjuk och en annan hade åkt på jobb och två befann sig på annan ort...
Men lyckligtvis så kom Mona och Sirpa förbi, som snabbt förvandlades till
"Marilyn Monroe gone bad" & "The witch"... Själv blev jag en nunna med hemligheter ;D

Man kunde också träffa "Drakula" om man hade otur, och "Mr TopGun" om man hade tur ;o)

Vi hade iallafall en riktigt kul kväll med en massa trix, bus och karaoke :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0