Aj aj aj...

Precis som jag räknat ut, kom jag hem strax före 18.00 igår :o)

Jag sjönk ner i soffan och glodde lite på tv, och i pauserna passade jag på att kolla in Idol från i Fredags, via datorn...
Jag måste säga att jag tycker det är svårt att tippa vem som kommer att vinna i år.
I vanliga fall brukar man ju ha en favorit redan från början, men nu tycker jag att det är ganska många som är bra men på väldigt olika sätt.

Reza gillar jag skarpt pga hennes hesa, varma och coola röst.
Erika får mig att rysa som få, med sin klockrena, behagliga röst. Och så har hon den där norrlänska charmen ;o)
Tove påminner mig om Sebastian som var med för några år sen. Samma spasmer och en skön inlevelse.
Eddie gillar jag också. Han har rösten, utseendet, känslan och charmen.
Detsamma gäller Rabih, fast han har fördelen med en väldigt unik stämma och klang på sin röst.
Karolina sjunger ju bara såååå jäkla bra!!! Hon är grym!
Mariette, som alla tycker är så bra, är inte så bra enligt mig... Visst... Hon har en egen stil och en stark personlighet men den faller inte riktigt mig i smaken.

Det blir iallafall en spännande säsong av Idol :o)

Kvällen spenderade jag tillsammans med några goda vänner, och hade jättetrevligt.
Dessvärre så fick jag, mot småtimmarna, så otroligt ont i huvudet, vilket inom loppet av en halvtimme gick över till migrän :o(
Fy fan va det gör ont!!!
Man vet inte vart man ska ta vägen.
Man kan varken sitta, ligga eller stå.
Det känns verkligen som att huvudet ska explodera!
Ibland får jag så ont så jag spyr!!!
Det klarade jag mig iallafall i från den här gången.
Jag gjorde det jag alltid gör när jag får migrän...
Satt mig i duschen.
Jag har så bra tryck i min dusch så det är så skönt att låta dom hårda strålarna massera nacken, samtidigt som vattnet får en att må mindre illa.
Där satt jag bra länge, innan jag kunde lägga mig i sängen.
Men det gick inte att somna.
Jag låg och vred och vände mig, för att hitta en bekväm ställning att ligga i, men det lyckades jag inte med...
Tillslut somnade jag av ren utmattning, nångång på förmiddagen i dag.

När jag vaknade, strax efter lunch, så hade jag fortarande ont i huvudet, men migränen var som tur var borta.
Jag skulle ha träffat min manager idag, vilket jag verkligen hade sett fram emot, men jag hade inte krafter nog att ta mig dit :o(
Vi som skulle kolla på scenkläder...
Ja ja...man kan inte rå för vissa saker.

Nu har jag iallafall äntligen lyckats få i mig mat, så nu hoppas jag att det sista ska släppa.
Jag har ett fullspäckat schema i morgon :o)

Det blir lite tv nu, och så tar jag nog ett tidig kväll i kväll...
Nya tag i morgon :o)

Pyzz pyzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0