Det blev en lååååång dag...

I går, halv 9, ringde Daniel N och väckte mig.
Vi skulle i väg och byta däck på min bil, för att sedan åka och lämna den på tågstationen 10 mil bort.
Då står den klar och väntar på mig när jag kommer med tåget från Kiruna nästa vecka :o)
Jag har ingen större lust att stå utomhus i 2 timmar mellan kl 04-06 för att vänta in ett anslutningståg...

På vägen hem svängde vi förbi IKEA för att hämta ut ett antal kökshandtag som mamma och pappa ska ha till nya huset som dom håller på att bygga.

Daniel lämnade sen av mig på stan.
Jag skulle träffa managern för att shoppa lite små detaljer inför en fotning som vi ska göra på fredag morgon :o)
Egentligen gillar jag inte att gå på stan och shoppa...
Det tar ju sån tid!
Men med Ingela gick det faktiskt hur bra som helst :D
Vi visste vad vi skulle ha så vi for fram som 2 gaseller mellan affärerna för att hitta det vi var ute efter :DDet  var  full fart :o)

När jag kom hem var jag helt slut.
Kl var redan 5 på eftermiddagen.
Efter en liten stödvila, gjorde jag mig i ordning för kvällens middag...
Jag hade bjudit in Camilla, som skulle komma till mig kl 20.00.
Det blev renskav med skogspanna med lite svartvinbärsgele och glutenfri pasta, eftersom Camilla är gluten allergiker... Och gott blev det!
Om man får säga det själv ;o)
Våran kompis Linda Ö kom också förbi, och vi hade en jätte trevlig kväll, som inte tog slut förrän  kl sent ;D


He he he :D

Tack brudar för en supertrevlig kväll :o)

Nu ska jag en sväng på stan för att inhandla lite smycken till imorgon.

Vi hörs.
Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: ddt

Vad barnsliga Ni är :(

2009-10-16 @ 23:50:28
Postat av: Lillan

Japp, DET är vi :D

Och kul har vi!!!

2009-10-17 @ 02:44:38
URL: http://lillanvestman.blogg.se/
Postat av: Anna B

Söta =) Man ska va barnslig, livet blir så mkt roligare m humor :D

2009-10-22 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0