En händelserik helg...

Det blev en trevlig spelning i Åsele på Fredagen :o)
Jag var hemma igen tidigt på Lördag morgon, och Anna anlände vid 11 tiden...
Hon kom för att hälsa på mig nu när jag för en gångs skull var ledig en Lördag :o)

Vi åkte ner på stan och gjorde lite ärenden inför kvällen.
Anna ville toppa sitt hår också, så vi gick förbi hos Hårmästarna, eftersom min sponsor Helen Thomasson på Spaze tyvärr inte var tillgänglig.
Lyckligtvis så hade Hårmästarna 1 ledig tid, och Anna knep den direkt.
Och vilken service vi fick!
Jag som inte ens skulle klippa mig, blev serverad ett glas cider (självklart alkoholfri) med en jordgubbe i.


På bordet, där jag fick sitta, stod det vindruvor och salta pinnar, så det var ju hur mysigt som helst :o)
Anna fick såklart också ett glas cider...
Tack för trevlig service :o)

När vi var färdiga på stan, for vi hem till mig.
Johan kom förbi och sa hej, och sen var det dax att börja med middagen.

Jag hade planerat att bjuda på lite spanska tapas.
Jag har ju gjort det några gånger hemma, och lyckats oerhört bra, så det var självklart att jag skulle bjuda på det, eftersom Anna också gillar spanskt.
Men jag kan bara konstatera att middagen blev riktit misslyckad...enligt mig själv iallafall :D
Det blev inte alls som det brukar bli, men Anna tyckte att det var gott... sa hon ;D
Ja ja...
Vi blev iallafall mätta, och sen satt vi och surrade om allt möjligt.
Det var ju ett tag sedan vi setts, så vi hade mycket att prata om.
Så småningom gjorde vi oss i ordning för att dra ner på stan.


Anna & jag...

Vi beställde en taxi som skulle hämta oss kl 22.
Till våran förtjusning kom det en limo taxi :o)

För att slippa köa, åkte vi till Aveny och betalade in oss där, för att sedan gå vidare till ett annat ställe.
Vi hamnade på BK där vi tog en drink...
Och vilken god (och fin) drink jag fick :o)


Tack Stefan...

Vi tackade för oss och tog sedan en promenad genom stan, så att Anna fick se vackra Sundsvall by night :o)
När vi kom tillbaka till Aveny, så slingrade sig kön runt byggnaden...
Men det gjorde inte oss nånting, eftersom vi hade ju redan varit in och betalat i förväg, så vi behövde bara visa upp stämpeln och gå in :o)

Hoffmaestro & Chraa, som tydligen är väldigt populära skulle spela, så det var väldigt mycket folk.

Jag måste säga att jag är glad att jag inte är ledig i vanliga fall på helgerna...
Jag gillar inte när det blir för mycket folk.
Jag tycker bättre om att umgås med mina vänner i lite lugnare miljöer :o)
Det går ju inte ens att prata med varann när det blir för stimmigt.

Anna fick sova ut på Söndag morgon, till skillnad från mig...
Danne hämtade mig vid 10 tiden...
Vi hade fått in en sista minuten spelning på Viking Cinderella, så vi åkte ner till Stockholm för att spela på en kryssning tillsammans med våra kollegor i Kindbergs.

Jag var hemma igen vid 22 tiden på Måndag kväll.
Det blev lite kvällsfika och sen satt jag framför tvn tills jag gick och la mig.

Men det blev inte mycket sömn...
Jag hade hemska mardrömmar :o(
Det har jag inte haft på år och dar.

Kl 12 idag steg jag upp, trots att jag var jättetrött.
Jag skulle äta lunch med Johan.
Efter det åkte vi ut till IKEA en sväng.

Nu är jag hemma igen, och tänker inte lyfta ett finger nå mer idag :D
Det blir till att mysa framför tvn...

Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0