Mitt underbara Kiruna...

Vilken trevlig kväll vi fick på ferrum i Lördags!
Mycket folk och supertrevlig stämmning.
Grabbarna for söderut och hemåt efter att vi roddat ner, men jag blev kvar och njöt av hotellrummet :o)
På Söndag for jag till mamma och pappa i Laxforsen.
Jag blev bjuden på ugnsbakad öring...Behöver jag påpeka att det var supergott!

Måndagen spenderade jag på mammas jobb, provade massor av kläder och tog det bara lugnt.
På kvällen åkte jag till mor och far igen.
Jag hade blivit tillfrågad om att vara chattgäst på FÅR JAG LOVs hemsida :o)
Strax före 20.00 satte jag mig ner vid datorn, och hade väl inte väntat mig någon anstorming av frågor :o)
Men när klockan blev 8 small det bara till och det flödade in frågor!
Jag fick en liten tår i ögat...
Det värmer så oerhört när folk visar sin uppskattning och engegemang.
Puss på er allihopa!

Det blev lunch med familjen på Tisdag, och sedan strosade jag omkring på stan.
På kvällen träffade jag Lisbeth för att avnjuta en middag på Landströms.
Hängmörad biff... Gott gott :o)
Efteråt gick vi på Mommas för att lyssna på trubaduren som spelade.
Och vilken röst han hade!!!
Han lät som en avslappnad Joe Cocker!
Svinbra!!!


Dave Stewart.

Vi hade en jättetrevlig kväll... Som på den gamla goda tiden :o)

Idag har jag bara njutit av det fina vädret och tagit lite bilder på den magnifika utsikt som syrran har från sin balkong...





Sen var jag, lillasyster och lillebror ut och åt middag på La Guna.
Det var jättetrevligt.
Det är lääääääänge sedan vi 3 kunde ta en middag...bara vi 3...
Det blir tyvärr alldeles för sällan.
Det är också därför det är jobbigt att bo så långt ifrån sin familj...
Man saknar dom hela tiden :o(
Tack för att ni finns och är så bäst ;o)

Nu ska jag iväg och träffa lite kompisar igen.
Ha en trevlig kväll.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Anna B

Oj så man saknar Kiruna när man ser bilderna =)Så mysigt på somrarna när man ser dom snötäckta bergen & solen skiner. Utsikten både mot & från gruvan är härlig den oxå. Vart ner i gruvan en gång & trodde aldrig vi skulle komma ut igen. Ganska mäktigt därinne =)

2009-10-22 @ 13:06:07
Postat av: magnus

hej där...Lillan:)..

tänkte bara att jag skulle skriva å tacka för senast när ni hade spelning här i åsele:)..var jätte trevligt att dansa me dig..trevligaste som hände under den kvällen iaf:)..



du är jätte duktig på att sjunga..hoppas allt är väl. Mvh/ magnus, åsele

2009-10-26 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0