Nästan 200 mil på 3 dygn...

Torsdagen kom alldelles för fort... som vanligt när man är på besök hos familjen i Kiruna.
Tåget gick 17.35 och jag hade bokat sovvagn.
Det är bekvämare, men dom kupeérna är ganska små, så det blir ofta trångt om någon har mycket bagage...
Och trångt blev det denna gång.
En kvinna hade flera stora väskor, så det var knappt så att vi fick plats med fötterna på golvet :D
Som tur var så hade jag bokat överslaf, så jag klättrade upp rätt så tidigt, och la mig för att läsa.
Jag brukar alltid sova riktigt gott på tåg, men den natten fick jag, konstigt nog, inte sova alls.

Strax före 05.00 var jag framme i Ånge, där min bil stod och väntade.
Jag hade ingen lust att stå och vänta nästan 2 timmar på nästa tåg som skulle ta mig till Sundsvall, så jag hade kört dit min bil några dagar innan jag åkte.
Det var skönt... Jag var hemma strax före 07.00 och hann krypa under täcket ett tag innan det var dax att packa om väskan för några dagar på turné.
Det blev 3 riktigt bra kvällar: Gävle, Östersund och Bollsta.
Extra kul var det att Anders, som spelat med oss tidigare, var med och spelade dragspel i Bollsta :o)

Jag var hemma igen sent på Söndag kväll, och när jag väl la mig, sov jag hur gott som helst, eftersom jag sovit otroligt dåligt hela helgen...

På Måndag hade jag inbokat en fika med brudarna :o)
Det var jättetrevligt...
Det var länge sedan jag, Camilla, Linda, Sirpa och Pernilla hade möjlighet att träffas.
Linda hade dessutom med sig en present till mig :o)


Tack snälla, rara, söta Linda :o)

Jag lovar att bjuda på sushi middag så fort jag har exprimenterat och klantat mig några gånger ;o)

Kvällen spenderade jag, Linda, Pernilla och Johan hemma hos mig.

Idag har jag inte lyft ett finger :D
Imorgon ska jag däremot få massor gjort...hoppas jag ;o)

Natti natt och
pyzz pyzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0