Fotning, poliser och gruvstaden Kiruna...

Fotningen i går gick jättebra...tror jag :o)
Det kändes ganska bra iallafall.
Kristofer Lönnå fick oss att känna oss så avslappnade som vi kunde bli i en sån situation ;o)
Synd bara att jag inte hann få klänningen som jag beställt just till detta tillfälle.

När vi fotat klart, åkte vi till Ramvik för att spela för 170 poliser.
Det var en mycket trevlig kväll...
Vi bjöds på god mat och härlig stämning.

Efteråt packade vi ihop våra grejer och styrde upp mot Kiruna för att spela på Scsndic Hotel Ferrum.
Och just nu kan jag skymta gruvan i min vackra hemstad :o)

Jag hoppas verkligen att det blir en supertrevlig kväll, med mååååååånga bekanta ansikten ;o)
Varmt välkomna

Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Mia Sarri

Hej Lillan! Oskar ringde mig idag från Kiruna och frågade vad bandet som Lillan är med i...Jag svarade Martinez och då sa han att stod brevid Eran buss. Han var jätte glad för att mindes det så där lite vagt, å kanske skulle han springa på dig på stan ;o)

Hoppas allt är bra med dig.



Kram Mia

2009-10-17 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0