Karaokefinal...

Denna kväll var det karaokefinal på Memento Palace i Sundsvall...
jag hade fått en förfrågan om att vara jury, och det ställde jag såklart upp på :o)

Många hade tävlat tidigare veckor, och det slutade med att det var 21 st som tog sig till final.

Vi lyssnade igenom alla bidrag, och  därefter nominerade vi 6 st.
3 utav dom skulle få chansen att sjunga igen.



Eftersom jag blev utnämnd som huvudjury, var det jag som fick äran att presentera dom :o)

Sedan lyssnade vi, bedömnde och skrev ner våra omdömen...


Det var inte helt lätt kan jag säga...

Tillslut kom vi iallafall överrens, och vi utsåg en tjej som vinnare:


Grattis Aaka till vinsten!!!

Jag skulle också se sådär glad ut om jag precis vunnit
EN RESA TILL HAWAII!!!
Japp... Det var kvällens pris!

Aaka visste inte om hon skulle skratta eller gråta, och jag kan förstå henne ;D

Än en gång:
STORT GRATTIS!!!

Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0