Stressigt men kul...

Vilken stress det har varit idag!
Men det har gått bra och det har dessutom varit riktigt kul :o)

Den nya scenbilden inkl outfits är klart för Martinez...
Kläder och skor är beställda, och det känns riktigt bra.
Skönt att få en styling som man känner sig både bekväm och fin i.
Innan har det inte funnits någon tydlig skillnad på mig privat och mig scenmässigt, men nu kommer det att vara 2 vitt skillda outputs.
Det nya Martinez kommer att presenteras under Vemdals forumet som äger rum nästa Lördag.

Jag har dessutom lärt mig 1 ny låt idag, som jag också har spelat in i Sidelake Studios.
Framförhållning och planering... Vad är det??? :D

Idag kom också ett smakprov av dom nya pressbilderna som vi tog förra veckan hos Kristofer Lönnå:
http://www.kristoferlonna.se/start.php





Nu ska jag iväg och vara jury medlem på Memento Palace här i Sundsvall som har karaoke final :o)
Vi hörs.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0