v 41...

Vilka sköna dagar jag har haft.
Jag har fått gjort allt det jag tänkt, och sånt känns ju alltid bra :o)

Bl a har jag äntligen fått min diskmaskin installerad, så nu kan jag diska utan att bli blöt om händerna :D
Brev har postats, skor har renoverats, goda middagar har avnjutits, håret har fått sig en rejäl renovering hos Helén på Spaze.
Det har fikats tillsammans med kompisar, det har lunchats med managern samtidigt som vi kollade in nya scenkläder och nöjdast av allt är jag över att jag äntligen har kommit igång med min personliga insamling till  Rosa Bandet.
Det är dock bara början...
Mer kan jag inte avslöja för tillället ;o)

Om du vill vara med att bidra med en gåva till Rosa Bandet, kan du göra det direkt härifrån.
Klicka bara på "Ge en gåva" längst upp i det högra hörnet i min blogg.

Imorgon drar vi iväg på en väldigt kort turné.
Vi ska spela i Åsele på Fredag och sen har vi faktiskt fått ledigt resten av helgen.
Det kommer att kännas väldigt konstigt, men det ska bli roligt...
Min väninna Anna J ska nämligen komma och hälsa på mig i Sundsvall, så det ska bli hur kul som helst :o)

Jag önskar alla en riktigt trevlig helg
Pyzz pyzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0