5 trevliga kryssningar i paradiset...

Vilken trevlig vecka vi har haft på Birka Paradise.

Vi klev på i Söndags och spelade då tillsammans med Svänsonz.
På Måndag gick dom av, och Claes Lövgrens tog deras plats i 3 kryssningar.
Expanders kom ombord på Torsdag.
Jag passar på att tacka samtliga, å Martinez vägnar, för gott samarbete :o)

Veckan har förgyllts av många dansanta och bekanta ansikten.
Det har verkligen varit jättetrevligt.

2 guldkorn från veckan var när Birka bjöd på några gästartister...


Linus Wahlgren & Jakob Stadell bjöd på en härlig blandning skön jazz i perfekt kombination med humor och självdistans :o) Helt suveränt!!!


Hallå hela pressen (Mikael Landby & Kristian Tåje) gav oss en späckad schlagershow. När dom sjöng Heats "1000 miles" fick jag gåshud över hela kroppen!!! Svinbra!

Nu har vi fått fast mark under fötterna, och kört en bit söderut...
Vi har 1 klämdag nu innan vi kliver ombord på nästa båt.
Från Söndag - Fredag ska vi gunga mellan Oslo och Fredrikshavn på båten Stena Saga.
Jag har laddat med 3 kartor Postafen, så jag hoppas att det ska gå bra ;o)
Om inte, lär jag ju gå ner 3 kilo, och det är ju aldrig fel ;D

Avslutningsvis kan jag iallafall berätta att min bror mår bra efter det som hände förra Lördagen.
Många har frågat om honom den sista veckan, och det värmer :o)
Tack för att ni är så omtänksamma.

God natt mina vänner.
Pyzz pyzz

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0