Vi säger hej då...

Nu har jag precis tömt alla mina grejer från våran turnébuss.
Det känns lite konstigt...
Man har ju trots allt "bott" i den sedan 2005.
Och nu är det dax att ta farväl :o(
Inatt är det sista natten "Esmeralda" vaggar oss till sömns.


"Esmeralda" kommer att få nya ägare, och bli racingbuss...
You go girl!!! ;o)

Men inget ont som inte har nåt gott med sig, eller hur man nu brukar säga!

Våran "nya" buss håller på att inredas, och till nästa turné gör hon sin entré :o)
Spännande!
Bilder kommer såklart när hon är helt redo ;o)


Så här ser hon iallafall ut i dagsläget...

Igår spelade vi i Bollsta för ett antal dansinspirerade ungdomar... Alltid lika kul att se deras självförtroende växa under en kväll som denna :o)
Ikväll spelar vi för ett företag i Husum, och inatt bar det av upp mot Kiruna, min hemstad <3
Där spelar vi på Malmia, Folkets Park imorgon Lördag, och jag hoppas givetvis att det kommer en massa bekanta OCH nya ansikten :o)

Grabbarna åker sedan hemåt igen, medans jag blir kvar hos min familj...hela veckan!!!
Underbart!!!
Just nu längtar jag så mycket efter dom så jag håller på att bli tokig :D

Jag önskar er alla en jättetrevlig helg, så hörs vi igen.

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: ramona

tjingeling tjejen... föstår din känsla, man blir lite fäst i sin bus... blir ju att åka och tillbring en hel del tid där... man har sin sköna ställningar i stolen osv... tyckte det var jätte tråkigt att byta buss :O) men den som vi har nu har ju förstås mycket skönare stolar...



kramis

2010-02-26 @ 19:20:27
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Ytterlännesskolans elevrådsordförande, Magda:)

Hejsan!

Vill bara en en gång tack för en otroligt lyckad kväll på Bollsta folkets hus! Jag tror att jag pratar för de flesta när jag säger att det var en kväll vi kommer att minnas en lång tid fram över:)

2010-03-19 @ 20:12:42
URL: http://ljusmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0