En helt underbar dag...

Nu har jag äntligen gjort något som jag har drömt om sååååå länge...
Jag unnade mig en heldag på ett spa:

http://www.spamaskrosen.com/sodra/frameset.htm

http://www.sodraberget.se/info.asp?id=13

Och det ångrar jag absolut inte!!!
Vilken helt fantastisk dag :o)

 
Utsikten var såklart magnifik...

 
 
Där fanns allt man kunde önska sig...
Bubbelbad, varm- & kallkälla, ångbastu, japanskt tvagningsrum eller vad det nu hette ;D
frukt och juice, många olika härliga relaxytor och självklart den fina utepoolen med utsikt över hela Sundsvall.

Efter att ha utnyttjat det som fanns, var det dax för min spatallrik.
Härlig utsikt även under lunchen :o)

Jag bjöds på kyckling med apelsin- & currysås och ris, bröd, fruktjuice och sallad.
Mycket gott!

Efter maten satt jag bara och njöt ett tag...



...innan det var dax för min behandling.

  
Och vilken behandling jag fick!!!
Ryggmassage, helkroppspeeling, helkroppsmask och inpackning och ansiktsbehandling som sedan avslutades med ett uppfrächande kurbad.
Snacka om lyx :o)
Tiden flög iväg, och efter 5 njutbara timmar hade det hunnit bli mörkt ute...
Det var bara såååå vackert då.
Tyvärr lyckades jag inte själv ta en bra bild på det, så jag lånade en bild från Hotel Södra Bergets hemsida:



Jag åkte hem och gjorde mig i ordning för middagen.
Jag och min kompis Johan åkte till The Mercat Cross och åt en supergod 3 rätters middag.
Efterrätten måste ha varit något av det godaste jag nånsin ätit!!!


Apple crunch burrito... m m m

Proppmätta gick vi över till Filmstaden där vi såg...



Kl 23.45 var filmen slut, och nu kanske ni tror att även denna dag var slut...men icke ;D
Vi gick vidare till Daltons där vi mötte upp några vänner.

Man kan lätt säga, utan att överdriva, att det var en helt underbar dag :o)

Pyzz pyzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0