Min födelsedag :o)

Min födelsedag hade inte kunnat börja bättre...
Eller vad sägs om att få vakna upp och se detta!!!



                        På kvällen blev det såklart kalas ;o)

                  

 Presenterna jag fick lockade både fram skratt och (glädje) tårar ;´D
   

Min familj hemma i Kiruna lyckades överraska mig totalt!!! (bilderna ovan)
Dom hade tagit kontakt med Johan, som fixade en jättefin bukett, och jag fattade ingenting förrän jag läste kortet... Det var då det brast för mig :´)


JAG ÄLSKAR ER!!!

   



När jag fått alla fina presenter, så var det dax för mina vänner att få sina julklappar...
SURPRICE ;D


Jimmy, Linda Ö, Sirpa,Veronica, Johan, Camilla, Ronnie & Pernilla...
Mina underbara vänner som bidrog med den bästa födelsedagen EVER!!!
Love you all :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0