Prenumerera på min blogg...

Jag har insett att det tar otroligt mycket tid att skriva en blogg!
Vi har jobbat ganska hårt en tid nu, så orken att skriva har helt enkelt inte funnits :o/
Jag kommer inte att skriva lika mycket som förr, men jag kommer självklart att uppdatera när det finns något att skriva om :o)
Så jag har ett förslag...

Om ni inte vill besöka min blogg dagligen, för att se om det hänt något nytt, så kan ni faktiskt prenumerera på min blogg :o)
Det är enkelt :o)
Då får ni ett mail när ett nytt inlägg är registrerat och då missar ni ju ingenting ;o)

I höger kolumn på min blogg, letar ni fram
"Länkar"
Där finns en rosa ruta, som det står "prenumeranter" på.
Klicka på den och följ instruktionerna.
Gå sedan in på Inställningar och Kontoinställningar.
Där kan du välja att få ett mail, så fort någonting händer på min blogg.
Sen har du full kontroll  :o)

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0