Sverige ÄR ett avlångt land :o)

Och eftersom vi ligger lodrätt så är också kontrasterna väldigt stora under vissa perioder om året...
I Fredags så fick jag ett MMS av mamma.
Hon och pappa var i stugan, som ligger mellan Björkliden & Riksgränsen i norraste norr...

Denna fantastiska vy hade dom!


Snötäckta berg så långt ögan når!!!

Jag tog då min mobil och tog ett kort på min utsikt från mitt köksfönster, och det såg liiiiite annorlunda ut!


Här (i Sundsvall) har träden börjat slå ut, och just nu i skrivandets stund, så har jag +20 grader på min balkong där jag nyss legat och solat i bara bikinin :D

Jag tycker att detta är ganska häftigt!
Det är ju trots allt "bara" 90 mil som skiljer ;P

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0