Trotsar hostan och höften...

Trots ganska körigt schema och därav en trött kropp, så har jag av någon anledning vaknat vid 11.00 varje morgon (vilket är ovanligt för mig, då jag brukar sova till lunch ;o) och faktiskt känt mig pigg...

Jag vet inte om det har att göra med att jag har kommit igång med lite lagom träning...?
Senaste veckorna har jag iallafall lyckats hålla igång ganska bra.
Tänk om man kunde behålla denna energi som man får på våren, hela året, så man slipper känna ångest och stress inför varje "beachår".
Ja ja...
Nu är det som det är.
Jag älskar att njuta av livets goda, så jag får väl fortsätta hålla på såhär, varje vår :D
Om jag nu inte lyckas göra mitt bästa för att fortsätta lite lagom året om istället ;o)

Dagen började jag med lite styrketräning.
Låren, rumpan, magen, ryggen och armarna fick sig en omgång, och sedan var det dax för lunch.


Tacobåt :o)

Eftersom jag försöker hålla mig ifrån kolhydrater, iallafall när jag är hemma... (på turné är det störtomöjligt!!!) så blir det lite annorlunda än vad man är van vid, men just Tacobåten var en höjdare!
Gör bara tacos precis som vanligt, men lägg alla ingredienser på ett salladskål istället...
Supergott och så kändes det ändå lite knaprigt :o)

Mätt och belåten gjorde jag lite måsten på datorn.

Sen var det dax att ta sig ut i friska luften på dagens promenad... min onda höft till trots :P

Till middag blev det fläskfilé med kantareller och tomater, blomkålsgratäng och gurka:



Mumsilimums :o)

Nu blir det tvmys för resten av kvällen...

Tänk om man kunde hålla dagens schema varje dag:

Träna
Lunch
Måsten
Promenad
Middag
Kvällsmys

:o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0