Den som väntar på nåt gott ;o)

Då var DANSBANDSBRUDAR igång på allvar!

Ni såg väl premiäravsnittet igår???
Om inte så kan du hela programmet här:
http://www.tv4play.se/noje/dansbandsbrudar?title=dansbandsbrudar_del_1&videoid=1120567

Otroligt kul att det äntligen är igång!
Jag kom på mig själv att sitta och le konstant, där jag satt i soffan tillsammans med min kompis Camilla :o)
Vi hade laddat med favoritglassen "Rocky Road" och popcorn... Mmm :P

Och rocky road var ju faktiskt lite av det vi fick se nu i inledningsprogrammet, då vi b.la

fick höra Mona G, lite blygsamt utbrista:
-"Ups...Här var det visst 60..."
då hon körde bil till en spelning.

fick höra Erica avslöja både den ena olyckan efter den andra... If you know what I mean ;P
Om inte kan jag avslöja att det handlade om en roddningsolycka och en annan olycka som
inkluderade bindor och dålig mage ;D

Melissa gjorde succé tillsammans med ett gäng halvnakna, insmorda killar
och tjejerna i Face-84 visade att tjejer kan.

Men vart höll jag hus nånstans!!?
Trodde ni att ni skulle få träffa ALLA brudar direkt?
Se då trodde ni fel ;D
Vi kan ju inte avslöja ALLT från första början ;o)

Det jag kan avslöja är att jag kommer att dyka upp när ni minst anar det, så missa för guds skull,
eller rättare sagt, din egen skull, inte en endaste sekund utav dom kommande avsnitten av DANSBANDSBRUDAR ;o)

http://www.tv4.se/2.80406
kan ni läsa allt om TV4 Plus program DANSBANDSBRUDAR
- diskutera i forumet, se hela programmet och lär känna karaktärerna.

Självklart kan ni också följa oss lite mera personligt på FACEBOOK:
http://www.facebook.com/Dansbandsbrudar?ref=ts

Längta tillbaka till sommaren, och dröm om nästa...
Häng med oss ;o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0