PREMIÄR ikväll för DANSBANDSBRUDAR i Tv4+

Då var dagen D här...
Ikväll är det premiär för dokumentärserien :



DANSBANDSBRUDAR
på Tv4+ kl 20.00...
Del 1 av 6.

Självklart så har man varit svinnervös en längre tid nu, då man har försökt gå igenom i huvudet vad dom har filmat, och hur dom kan klippa ihop det, vad folk ska tycka och tänka osv.
Så det kändes faktiskt skönt att dagen D äntligen var här... Men...
Jag kommer tydligen att få våndas ett tag till!

I ett mail jag fick idag stod det b.la följande:

-"Tänkte bara förvarna dig om att du inte är med så mkt i de första programmen.
Något du dock tar igen med råge senare i serien!

Det bara blev så när vi la ut de olika klossarna helt enkelt. Men den som väntar på nåt gott!"

Jag svarade att det var heeeelt lugnt.
Men det vette fan om det är...!!!???
Nu måste jag ju fortsätta och vara nervös, fundera ihop värsta senariot, garanterat få "prestationsångest" eftersom dom andra brudarna, som visas innan, säkert kommer att vara helt fantastiska
(vilket jag har sett bevis på att dom är, under press-releasen)

Ja ja...
Det ska iallafall bli skitkul och se vad dom andra tjejerna har fått vara med om under sommaren :o)
Go Girls!!! <3

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vi som satt och såg programmet för att få se dig och så var du inte med...... tråkigt! Men som de sa..... den som väntar på något gott!!!



Ser fram emot att följa dig!



/Agneta

2010-11-09 @ 06:41:47
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0