Rosa Bandet 2010

JAG STÖDJER CANCERFONDENS ROSA BANDET-KAMPANJ 2010

Nu är det bara 2 dagar kvar på Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj 2010 mot bröstcancer.
SMS:a BESEGRA 2086 DITT NAMN till 72988 så skänker du 50 kr till insamlingen.
 
Exempel: BESEGRA 2086 Lillan Vestman

Läs mer, eller se din gåva på http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2086
KOM IGEN NU!


Den 5 Juni 1987 förlorade jag min mormor


Elin Inger Anna

Jag vill hylla hennes minne, och har därför startat en insamling för att vara med och bekämpa denna hemska, hänsynslösa sjukdom.

Många bäckar små ger stora resultat.
Skänk 50 kr eller mer, genom att klicka på rutan högst upp till vänster...

Det tar bara 1 minut för oss, men kan betyda ett helt liv för någon annan.


Tack för ditt stöd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0