"The Studio"

Sedan i Onsdags har jag verkligen mått superduperbra!
Jag har kommit upp tidigt på morgnarna och ätit frukost, prommenerat och fått massa ärenden gjorda :o)
Det har hänt några riktigt roliga saker också dom här dagarna, och en av höjdpunkterna var i Fredags när jag fick en inbjudan av min underbara vän Camilla, att gå på en så kallad "Modell för en dag"!

Camilla, jag, Mary och Jenny möttes upp för en sen lunch på Restaurang Canton.
Det visade sig att vi alla hade varit riktigt pirriga och nervösa inför dagen, och det hade knappast lugnat ner sig :D
Här satt vi helt osminkade alla 4, och jag kan säga att DET har inte hänt mig personligen
sen jag började sminka mig :D
Ingen av oss var särskilt bekväma utan smink :D
Jag är verkligen skitful utan smink!!! :´D

Ja ja...

När vi kom till Hotel Knaust, så var det ju såklart lång väntetid...
Det var många tjejer ,och några killar, som hade fått inbjudan till "The Studio", där vi alla skulle få genomgå en liten make up-make over :o) för att sedan bli fotograferade.

Vad är då The Studio?

The Studio är ett nytänkande företag som sedan starten i april 2005 har fokuserat sig på mode, skönhet och kreativitet. Vårt mål är att inspirera kvinnor och män i alla åldrar och låta personer som vanligtvis inte vågar stå framför kameran få en chans att bli fotograferad professionellt i en fotostudio.

Tillsammans har grundarna av The Studio Group, Sauman Ng Beckett och Justin Beckett, många års erfarenhet inom professionell mode- och underhållningsindustri. De har insett hur viktigt det är att ha kul framför kameran och att få fram känslan i bilden. Nu är det dags för resten av världen att ta del av detta budskap! Med fina lokaler i Stockholm, Göteborg, Malmö, Västerås och även turnerande studios, är vi nu inte bara Sveriges första makeover-företag utan även Sveriges största!

The Studio är Sveriges första och största
makeover- fotostudio. Hos oss blir du stylad
av professionella makeup-artister och
studiofotograferad av kreativa fotografer.
Ung som gammal, man som kvinna,
modellvan eller inte.
Alla är välkomna!

KÄLLA: http://thestudio.se/

Det var sååååå roligt!!!
Visst... det tog lång tid, men slutresultatet var väl värt det!

Och det behöver ju inte kosta någonting!
Upplevelsen får man helt gratis!!!

Vi fick ju en inbjudan, så det kostade oss absolut ingenting att gå dit, bli sminkade och fotograferade.
Ville man däremot få med sig bilderna hem, så kostade ju självklart dom pengar.
Nu kommer jag inte ihåg vad 1 bild skulle kosta, men om man tex ville välja ut
10 st bilder så skulle det kosta 1950 kr, och ju fler man vile ha, dessto billigare blev det/bild.
Betalningen kunde man göra, antingen kontant, med kort, faktura eller på avbetalning...
Enkelt ;o)

Får ni en inbjudan, så gå om ni kan.
Jag kan verkligen rekommendera detta!

Så här blev några utav min foton: (Klicka på bilderna för att förstora)

    

Denna vecka ska jag njuta av att vara hemma, äta god mat, måla, umgås med mina vänner, träna och ta varje tillfälle i akt att njuta av solen...
Det gäller att bunkra upp inför den långa vintern ;o)

Innan jag avslutar så vill jag bara nämna att vi
DANSBANDSBRUDAR kommer att vara med i FÖRKVÄLL
nu på Fredag 29 Oktober kl 17.00 på Tv4

och sedan kör ju själva realityserien igång
nästa Måndag 8 November kl 20.00 på Tv4+

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Karolina

Sitter på tåget mot Sthlm...

Ser att du ska va med på tv imorgon! Skoj! Hoppas du mår bättre då;-) För just nu ser du lite trött ut:-D

Lycka till imorgon!

2010-10-28 @ 18:27:21
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ha ha ja du Karolina...Det är ju såååå skönt att sova på tåg :D

Nu är jag vaken, pigg och redo för dagen.

Tack för lyckönskningnen :o)

2010-10-29 @ 08:42:47
Postat av: siccan

hej, det ska bli jätteintressant att följa dig och ditt band. Vad modiga ni är som gör det. Stort lycka till.

2010-11-08 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0